נופלת אל השמיים

נופלת אל השמיים.
נראה לי שהמילים הללו מחזיקות בתוכן את מנעד הרגשות בימים המורכבים האלה. את הנפש המיטלטלת מקצה לקצה. רגע אחד להרגיש את החבטה בקרקע בוצנית וקשה, ורגע שני להמריא אל השמיים ומעבר להם.
נופלת אל השמיים.
זהו שמו של ספר השירה השני שלי. ממש הבוקר, לפני כמה שעות, הוא הגיע לעולם. כלומר, כמעט. כרגע הוא מחכה בסבלנות לתור שלו לדפוס. שנה שלמה הוא חיכה, אז מה זה בשבילו עוד כמה ימים. בינתיים הוא כבר עלה לאתר ההוצאה ותוכלו לראות את הכריכה הרכה שלו. את ציפורי הנייר שנוסקות עליו למעלה או למטה, תלוי מאיפה מסתכלים.
רציתי לומר לכם שאני מאד מאד מתרגשת. הלב שלי רץ ואני מרגישה את הפעימות שלו חזק. ככה זה כשמילים שלי נולדות פתאום החוצה. לידה ארוכה ארוכה. זה מסעיר ומפחיד וממלא.
נופלת אל השמיים.
ספר שירה שרואה אור בסייעתא דשמייא גדולה, עם הרבה אנשים טובים שעזרו לו בדרך. תודה לבורא עולם שמניח בי אותיות ושורות לצקת מהן שירה. תודה לאישי היקר שאוהב ומלווה ותומך לאורך כל הדרך, כשהמילים מנסות להבקיע להן מקום, כשהן מגששות להן צורה וצבע, וכשהן גולשות לכל עבר. תודה למשפחתי האהובה שנמצאת תמיד בשבילי, לחברותיי היקרות שמקשיבות ומעודדות ומלאות בסבלנות, ולכל מי שקרא, קורא ויקרא את המילים שאני חוצבת מסלע החיים.
תודה למפעל הפיס על תמיכתו הנדיבה בהוצאת הספר, במסגרת תוכנית "החממה למשוררים", לעורכת היקרה נוית בראל, שניתבה את השירים במקצועיות, בתבונה ובכשרון אל מקומם הראוי. להוצאת פרדס שמעניקה לי שוב אכסניה מכובדת מחממת לב, לדוד, לזוהר, ליעל, ובכלל, לכל מי שלא כתבתי ומגיעה לו תודה.
תודה גם לכם. הספר הזה בשבילכם.

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
דילוג לתוכן